Greseli frecvente ale restaurantelor in mediul online (si cum sa le rezolvi)

Poate ca servesti cea mai buna mancare din Romania. Poate ca le oferi clientilor tai o servire stelara sau cele mai bune preturi de pe piata. Oricare ar fi calea prin care incerci sa-ti croiesti succesul, daca nu profiti de avantajele oferite de mediul online, ar trebui sa stii ca nu faci destul.

Internetul are un potential uimitor: ii face pe oameni sa intre pe website-ul tau, apoi ii convinge sa vina la restaurant si – cel mai uimitor! – le reaminteste sa revina la tine atunci cand au nevoie.  Insa toate aceste lucruri sunt posibile DOAR atunci cand folosesti cu cap marketingul online si tot ce are el de oferit.

Fiecare industrie are un soi de tema comuna atunci cand vine vorba despre designul website-urilor si despre felul in care este structurata informatia. De-a lungul timpului, lideri ai industriei dau tonul si ii provoaca pe ceilalti – admiratori sau aspirant – sa ii urmeze. Uneori, acest fenomen genereaza rezultate pozitive; alteori – dezastruoase. Experienta noastra de pana acum ne-a permis sa identificam cinci greseli majore in felul in care restaurantele se prezinta in mediul online si sa putem sugera solutii simple si usor de pus in practica, dar cu efecte durabile si vizibile pe termen lung.


Acest text poate fi citit integral in revista Horeca, nr. 80.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.